Skip to content
Verzending & Levering

Je vindt hier antwoord op de meest gestelde vragen over de verzending en levering van je bestelling.

Rekenen jullie verzendkosten?

Alle bestellingen vanaf €49,- worden gratis verzonden. Is je bestelling lager dan €49,- dan brengen wij 4,95 verzendkosten in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij hanteren de volgende levertijden
Maandag t/m vrijdag en zondag: Voor 23:00 besteld, vandaag verzonden*
Zaterdag: Voor 23:59 besteld, dinsdag in huis*

De gemiddelde levertijd is 1-2 dagen voor afleveradressen in België

Via de track and trace code vind je altijd de actuele status van je bestelling en het bezorgmoment. Via de app van DHL of de track and trace link kun je het bezorgmoment of de bezorg locatie aanpassen mocht je dit wensen.

Kies je voor een aflevering bij een DHL-punt dan ligt je bestelling binnen 1-2 dagen klaar op het servicepunt. Je ontvangt een e-mail van DHL als je pakket klaar ligt om af te halen.

*wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Dit lukt ook bij ruim 96% van onze bestellingen. Helaas kan het voorkomen dat je pakket iets later bij je wordt afgeleverd.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

DHL zal in dat geval je pakket afleveren bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je pakket afgeleverd bij een DHL-punt. Via de DHL app kun je in de meeste gevallen ook kiezen voor een ander aflevermoment, je pakket op een veilige plek rondom je huis laten bezorgen of een DHL-punt selecteren.

Hoe wijzig ik de bezorggegevens van een lopende bestelling?

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Neem dan tijdens onze openingstijden contact op met onze klantenservice.

Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen?
Wijzig de bezorging dan via de DHL app of via de track and trace link in de e-mail. Je kunt de bezorging wijzigen naar een andere dag, een afhaalpunt in de buurt of een veilige plek rondom je huis.

Is je pakket al te ver in het bezorgproces?
Helaas kan het wijzigen van je bezorggegevens niet meer, ook niet via onze klantenservice. Kan de bezorger het pakket niet bij je afleveren, dan zal hij je pakket aanbieden bij de buren of afleveren bij een DHL-punt.

Kan ik mijn pakket ophalen bij een DHL-punt?

Ja, dat kan. Kies tijdens het bestellen voor aflevering bij een DHL-punt bij jou in de buurt. Zodra je bestelling klaar ligt, krijg je van DHL een bericht dat je het pakket op kunt halen. Je pakket blijft maximaal 7 dagen liggen bij het DHL-punt. Na deze 7 dagen zal het pakket aan ons worden teruggestuurd door DHL.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Lukt bezorging bij de buren niet, dan brengt de bezorger je pakketje naar een DHL-punt bij jou in de buurt.

Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via track and trace link in de e-mail of via de DHL app vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen, een veilige plek rondom je huis afspreken of een DHL-punt selecteren voor bezorging.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Je kunt het beste eerst je e-mail controleren. Waarschijnlijk is je bestelling in meerdere pakketten naar je opgestuurd. Je ontvangt van elk pakket een track & trace per e-mail. Het kan zijn dat 1 van je pakketten is vertraagd en later alsnog bij je wordt afgeleverd.

Heb je maar 1 track & trace link ontvangen of heb je jouw complete bestelling na 3 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice

Neem contact met ons op

Ma - Vrij 08:30 t/m 17:30 uur

  • Contact via WhatsApp
  • Contact via mail
  • Bel ons +31(0)85-2250522